כללי

קידום חנות אלקטרונית – כיצד עושים זאת?

אחד הכלים האפקטיביים ביותר שעומדים כיום לרשות עסקים גדולים או קטנים, היא חנות אלקטרונית, חנות דיגיטלית. מדובר בחנות שמותקנת על גבי אתר אינטרנט ומאפשר לכל גולש להיכנס לאתר ולבצע הזמנות של מוצרים ושירותים שונים. הוא יכול לעשות את זה מכל מחשב, טאבלט או מכשיר סלולר.

היתרונות של חנות אלקטרונית הם עצומים. החל מכך שכל המוצרים והשירותים זמינים לגולשים מכל מקום, בכל שעה, מתי שהם רק רוצים הם יכולים לבצע את הרכישה בקליק אחד, וכלה בזה שעסקים רבים יכולים להימנע מהצורך להחזיק חנות פיזית עם כוח אדם ופשוט להפעיל את כל העסק שלהם דרך האינטרנט. זה חסכון כלכלי עצום, שלא נדבר על זה שמצד שני, הם יכולים להגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות (דרך זה שהעסק איננו תלוי מקום וניתן לבצע ממנו רכישות מכל מקום בעולם).

השאלה היא, כיצד מנצלים את החנות האלקטרונית בצורה נכונה? לשם כך כמובן צריך לקדם את העסק בצורה אפקטיבית, צריך לקדם אותו בצורה נכונה ויעילה בכל הפלטפורמות האפשרויות, הן דיגיטליות, מודפסות ואחרות.

אופציות לקידום חנות אלקטרונית

הקידום הטוב ביותר נעשה דרך גוגל, על ידי קידום האתר. בין אם זה על ידי ביטויים שקשורים ישירות לעסק, ביטויים שקשורים ישירות לחנות וכן על ידי ביטויים שקשורים למוצרים ושירותים ספציפיים בחנות. כך בכל פעם שגולש יחפש מוצר מסוים, הוא יגיע ישירות לחנות של העסק.

קידום אחר אפשרי דרך רשתות חברתיות. קידום החנות והמוצרים בפייסבוק או באינסטגרם. זה אפשרי דרך קידום ממומן וכן דרך העמוד העסקי של החנות. ניתן להשתמש במבצעים, הנחות, הגרלות וכדומה בשביל למשוך לקוחות שונים.

עוד אופציה היא כאמור לקדם את החנות דרך פרסומות ובאנרים באתרים אחרים, אפליקציות וכלים נוספים שמופיעים באינטרנט ומאפשרים פרסום, כולל סטרימרים שונים שמפעילים פרסומות.

אופציה אחרונה היא כאמור פרסום בכלי תקשורת ממוסדים, שלטי חוצות ואמצעים לא דיגיטליים. זה יכול להעניק אפשרות חשיפה לכל מי שאיננו גולש הרבה באינטרנט ובכל זאת מבצע את הקניות שלו דרך חנויות אלקטרוניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *